Jak zaprojektować wizytówkę? – 5 kluczowych kroków

Jak zaprojektować wizytówkę? – 5 kluczowych kroków

Total
0
Shares

Wykonując koncepty, wymagające kreatywności, warto pamiętać o zachowaniu odpowiedniej estetyki i czytelności. Wiele osób myśli, że niewielka forma wizytówki ogranicza szansę stworzenia wyjątkowego projektu. Druk akcydensowy może jednak wyróżniać się atrakcyjnością.

Podstawowe informacje

Wizytówka stanowi krótką formę prezentacji danej osoby lub firmy. Na druku powinny więc znaleźć się najważniejsze informacje, pozwalające na nawiązanie kontaktu z przedstawicielem przedsiębiorstwa. Chcąc zachować czytelność projektu, warto zastosować wertykalny układ poszczególnych elementów. Na wizytówce należy umieścić informacje, dotyczące imienia, nazwiska, maila, adresu, numeru telefonu, zajmowanego stanowiska, nazwy firmy itd. Projekt można również wzbogacić sloganem reklamowym lub zwrotem skierowanym do odbiorcy, zachęcającym do nawiązania kontaktu.

Oryginalny projekt lub gotowy szablon

W internecie znaleźć można programy, ułatwiające stworzenie wizytówki. Wiele z nich dostępnych jest bez konieczności uiszczenia opłat. Projekt wizytówki można również zlecić profesjonalnemu grafikowi. Jest to świetne rozwiązanie dla osób, pragnących wykorzystać nietypowe rozwiązania. Zlecenie usług grafikowi gwarantuje ponadto bardzo dobrą jakość projektu.

Wymiary

Przy tworzeniu wizytówki warto uwzględnić jej wielkość. Współczesne druki akcydensowe mają zazwyczaj wymiary 9 cm x 5,5 cm. W przypadku wyboru niestandardowej wielkości trzeba liczyć się z komplikacjami związanymi z archiwizacją. Czasami wykorzystuje się wizytówki w formacie A8.

Dodatki

Na druku akcydensowym można umieścić niewielkie zdjęcie lub prostą grafiką. Zazwyczaj wykorzystuje się logo firmy. Chcąc stworzyć nietypowy projekt, można wykorzystać materiały dostępne w sieci. Kreatory wizytówek wzbogacone są bowiem w specjalne biblioteki, zawierające różnorodne grafiki. Banki zdjęć oferują również profesjonalne drukarnie. Należy pamiętać, by wybrany plik dobrze komponował się z całym projektem. Powinien on mieć odpowiednią kolorystykę i właściwy rozmiar. W przeciwnym razie wizytówka może stać się mało czytelna

Krzywe

Przygotowany do druku projekt powinien mieć odpowiednią rozdzielność. Umieszczone na wizytówce pliki warto poddać wektoryzacji. Dzięki niej projekt będzie wydrukowany z zachowaniem odpowiedniej jakości. Zaletę wektoryzacji stanowi ponadto skalowalność. Pliki można więc z łatwością przesyłać pomiędzy różnorodnymi urządzeniami.

Zaprojektowanie czytelnej i atrakcyjnej wizytówki nie jest trudne. Należy jednak pamiętać, że dobry koncept wymaga odpowiedniej realizacji. Warto więc skorzystać z usług profesjonalnej drukarni. Szczegółowe informacje na temat oferowanych w tym sektorze rozwiązań dostępne są na stronie internetowej https://chroma.pl/pl/wizytowki.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Może Ci się spodobać
Audio guide słuchawki

Kiedy warto wypożyczyć audio guide?

Zwiedzając europejskie muzea, jeszcze do niedawna polski turysta patrzył z zazdrością na wszelkie urządzenia ułatwiające zrozumienie zawartości oglądanej kolekcji. Podziwiał pacę przewodnika, który oprowadzając liczną grupę po cichutku mówił do…
Zobacz post