Jak wprowadzić do swojego sklepu nowy dział, ale tym razem z dodatkami szybko i tanio – od aranżacji na zaopatrzeniu kończąc

Jak wprowadzić do swojego sklepu nowy dział, ale tym razem z dodatkami szybko i tanio – od aranżacji na zaopatrzeniu kończąc

Total
0
Shares

Sklep z ubraniami powinien być kompletny, dlatego warto by znalazło się w nim miejsce także na dodatki, wszak to one dopełniają stylizację i sprawiają, że prezentuje się ona bardziej sportowo, elegancko, glamour, czy też zmysłowo. Dział z dodatkami można wprowadzić szybko i tanio, jednak trzeba wdrożyć kilka rozwiązań, które to umożliwią.

Aranżacja rzecz ważna, czyli jak wyeksponować dział z dodatkami?

Oferując do tej pory jedynie ubrania trzeba znaleźć sposób na ekspozycję dodatków. Oczywiście przydadzą się dodatkowe stojaki, które umieści się na półkach, a także takie, które można postawić bezpośrednio na ziemi, np. wykonane z pleksi. W końcu i tak liczy się to, co na nich się znajduje. Można wybrać niewielkie podstawki do ekspozycji biżuterii, czy obrotowe stojaki do wyeksponowania okularów czy też pasków. Sprawdzą się także te metalowe. Na torebki można przeznaczyć cały regał albo też postawić na ich ekspozycje pomiędzy ubraniami, np. na obrotowych stojakach, dzięki którym można lepiej je zaprezentować. Miejsce, gdzie znajduje się dodatki może być wyróżnione kolorową tapetą czy też znajdującym się nad ekspozycją napisem np. w formie efektownego neonu. Wbrew pozorom wymienione ekspozytory wcale nie są drogie, podobnie jak efektowne dekoracje ścienne.

Zaopatrzenie w dodatki w hurtowni torebek i galanterii skórzanej, a także tekstyliów

Jak wprowadzić do swojego sklepu nowy dział, ale tym razem z dodatkami szybko i tanio – od aranżacji na zaopatrzeniu kończąc

Kiedy już aranżacja jest gotowa, a także zaplanowane jest rozmieszczenie poszczególnych rzeczy, to nie pozostaje nic innego jak rozmieścić na nich zamówione dodatki. Hurtownia torebek oferująca boxy z dodatkami będzie świetnym miejscem na takie zakupy. Można zamawiać w niej po kilkanaście albo nawet kilkaset sztuk, a tym samym wielkość zamówienia dopasować do kubatury i możliwości swojego butiku. W ten sposób od razu otrzymuje się różne modele i nie trzeba osobno kupować kopertówek, shopperek, toreb plażowych, czy kuferków, bo wszystkie te modele można zyskać w ramach jednego zamówienia. Oczywiście to nie wszystkie dodatki, które powinny się znaleźć w sklepie odzieżowym. Wspomnieliśmy już o paskach i biżuterii. Te pierwsze wydają się bardzo logicznym dodatkiem. W końcu sprzedaje się wiele spodni ze szlufkami, a w ten sposób klientka może zrobić potrzebne zakupy w jednym miejscu. Minimalistyczna odzież aż prosi się o subtelną biżuterię, dlatego to także strzał w dziesiątkę. Ponadto doskonale sprawdzą się także różnego rodzaju chustki i apaszki, nakrycia głowy i okulary. Nie można zapomnieć także o obuwiu, w końcu stylizacja musi być kompletna. Kupowanie hurtowe, np. w hurtowni torebek pozwoli znacząco obniżyć koszty wprowadzenia nowego działu, a jednocześnie szybko otrzymać zamówiony towar.

Uaktualnienie wystawy sklepowej i uzupełnienie jej o dodatki

Na pewno przy wprowadzeniu nowego działu uaktualnienia będzie wymagać wystawa. Trzeba będzie manekiny ubrać także w dodatki. Zresztą pokazywane stylizacje tylko na tym zyskają. Nie będzie też problemu z tym że coś, co widoczne jest na wystawie nie jest dostępne w ramach oferty sprzedaży. Tak się zdarza i to często wywołuje w klientkach konsternację, a nawet frustrację. Stąd warto przedstawiać tylko to, co ma się w ofercie. Przydadzą się też niewielkie ekspozytory, na których umieści się kartkę z wyszczególnieniem i cenami wszystkich elementów prezentowanej na wystawie stylówki.

Reklama wirtualna w sklepie stacjonarnym, a w sklepie online możliwość skorzystania z wirtualnej garderoby

Wprowadzając dodatki do oferty warto postawić również na reklamę. Sama wystawa sklepowa jest już świetną promocją, warto jednak wprowadzić dodatkowe elementy. Wirtualna reklama prezentowana na ekranach w sklepie przyciąga uwagę. Wcale nie musi być również bardzo droga. W sklepie internetowym możesz z kolei postawić na wirtualną garderobę, w której klientki będą przymierzać nie tylko oferowane ubrania, ale również dodatki i sprawdzać, jak do siebie pasują. Ostatni sposób jest rzecz jasna opcjonalny, bo jednak będzie wymagał większych nakładów finansowych niż inne.

Dział dodatków czy to w sklepie internetowym, czy stacjonarnym warto wprowadzić. Warto podkreślić, że sposobem na obniżenie cen w przypadku tego pierwszego jest także nawiązanie współpracy dropshipingowej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Może Ci się spodobać
Audio guide słuchawki

Kiedy warto wypożyczyć audio guide?

Zwiedzając europejskie muzea, jeszcze do niedawna polski turysta patrzył z zazdrością na wszelkie urządzenia ułatwiające zrozumienie zawartości oglądanej kolekcji. Podziwiał pacę przewodnika, który oprowadzając liczną grupę po cichutku mówił do…
Zobacz post