Manekiny pełnią ważną funkcję w każdym sklepie odzieżowym. Pomagają w ekspozycji towaru oraz przyciągają uwagę klientów. Pomocne okazują się nie tylko manekiny całopostaciowe, ale też torsy i ekspozytory. Do najpopularniejszych ekspozytorów należy głowa manekina, która przydaje się w wielu butikach. Jakich konkretnie?
Dlaczego warto zainwestować w manekiny i ekspozytory?
Zanim odpowiemy na pytanie, gdzie warto wykorzystać głowę manekina, zastanówmy się, dlaczego w ogóle warto inwestować w manekiny. Niektórzy nazywają je bezpłatną promocją. Nic dziwnego – manekiny umiejętnie prezentują dostępny asortyment. Przyciągają wzrok klientów oraz urozmaicają wnętrze butiku. Pozwalają wyeksponować ubrania, które na wieszaku byłyby praktycznie niewidoczne. Co ważne, dają mnóstwo możliwości. Manekiny można bowiem ubierać w pełne stylizacje, dzięki czemu eksponujemy nie tylko określony element garderoby, ale również dodatki. Takie rozwiązanie szczególnie sprawdza się w sklepach odzieżowych. Z kolei w punktach skupiających się na sprzedaży akcesoriów świetnie odnajdują się ekspozytory. Już sama głowa manekina może efektownie zaprezentować niektóre dodatki.
Gdzie sprawdzi się głowa manekina?
Głowa manekina to obowiązkowy element wyposażenia sklepów z nakryciami głowy, okularami przeciwsłonecznymi, biżuterią oraz elektroniką. Ekspozytor ten znajdzie zastosowanie również w salonach fryzjerskich, gdzie świetnie zaprezentuje peruki. Głowę manekina można spotkać też w sklepach z artykułami budowlanymi czy medycznymi. Dlaczego? Ponieważ w przypadku nakryć ochronnych większość klientów chce sprawdzić, czy będą odpowiednio leżeć, bez przymierzania ich.
Nie ma wątpliwości, że głowa manekina jest wszechstronnym akcesorium, które przyda się w wielu miejscach. Co ważne, do wyboru są różne warianty, dzięki czemu każdy może dobrać najlepsze rozwiązanie do swojego butiku. Niektóre z opcji możesz sprawdzić na przykład na stronie https://sklep.moremannequins.pl/pozostale-manekiny-ekspozytory-glowy.84. Dostępne są tam między innymi głowy abstrakcyjne i semiabstrakcyjne. To właśnie one najlepiej sprawdzą się w sklepach z akcesoriami. Dzięki swojej uniwersalności przyciągną uwagę do asortymentu, nie przysłaniając go przy tym.