Długopisy reklamowe jako świetne narzędzie reklamowe

Długopisy reklamowe jako świetne narzędzie reklamowe

Total
0
Shares

Zwiększenie rozpoznawalności firmy jest możliwe dzięki różnym wariantom akcesoriów promocyjnych. Jednym z nich są długopisy personalizowane, kierowane zwłaszcza dla klientów i kontrahentów danego przedsiębiorstwa. Zanim wybierzesz konkretny wariant, poznaj:

Personalizowane długopisy są nie tylko narzędziem reklamowym dla firm. Metalowy długopis z napisem lub logo sprawdzi się też dla organizacji non-profit czy lokalnych wydarzeń organizowanych przez młodzież szkolną.

Czym są długopisy personalizowane?

Można powiedzieć krótko, że długopisy personalizowane są to drobne akcesoria reklamowe, które:

  • zwiększają widoczność marki;
  • popularyzują wydarzenie;
  • podnoszą zaufanie do przedsiębiorstwa;
  • skutecznie reklamują firmę przez praktyczne zastosowanie do codziennych zadań.

Na rynku jest szeroki wybór długopisów metalowych i plastikowych personalizowanych. W przypadku długopisów metalowych często reklama jest na nich naniesiona w formie graweru. Tańsze plastikowe warianty to personalizowane długopisy z wydrukiem, który jest naklejany na powierzchnię.

Jakie zastosowanie mają długopisy metalowe reklamowe?

Tak jak wspomniano wcześniej, długopis metalowy i plastikowy w formie personalizowanej ma mnóstwo zastosowań, nie tylko w biznesie. Trzeba jednak zaznaczyć, że mają zastosowanie głównie jako drobny upominek dla partnerów biznesowych czy klientów. Ołówki reklamowe i długopisy w formie personalizowanej świetnie sprawdzają się w:

  • Przedsiębiorstwach i firmach. Rozdaje się je na konferencjach, targach czy szkoleniach. Można je też oferować do codziennego użytku podczas korzystania z oferty firmy. W niektórych przedsiębiorstwach metalowe długopisy z grawerem są też wykorzystywane przez pracowników.
  • Szkolnych wydarzeniach. Dni otwarte, festyny lub konkursy są idealną okazją do promowania organizatora danej akcji.
  • Kampaniach charytatywnych. Rozdaje się je na eventach lub osobom wspierającym działalność organizacji non-profit.

Dlaczego długopisy reklamowe tak dobrze reklamują?

Długopis jest doskonałym wyborem promocyjnym dla Twojej firmy lub wydarzenia, bo sprzyja codziennemu użytkowaniu. To doskonały sposób na zaprzyjaźnienie się z użytkownikiem, gdy na dobrze działającym długopisie znajdzie logo lub nazwę firmy/marki. Poza tym Długopis z grawerem ma szeroki zasięg. Osoba pisząca nim może przenosić go z miejsca w miejsce i w ten sposób reklamować przedsiębiorstwo. Co więcej, tego typu długopisy można spersonalizować, co oznacza możliwość zaprojektowania dla dowolnej osoby czy pracownika.

Na tle konkurencji długopis z grawerem jest łatwym środkiem dotarcia do klientów i utrzymania się w ich pamięci na dłużej. Cena jednostkowa za taki długopis jest niewielka, co czyni go świetnym narzędziem promocyjnym.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Może Ci się spodobać