Coraz większa liczba osób decyduje się postawić na rzetelny rozwój swoich kompetencji. Szkolenie biznesowe, czy szkolenie dedykowane są tylko przykładowymi opcjami z wielu dostępnych. Znaczący rozwój w różnych dziedzinach sprawia, że stajemy się bardziej atrakcyjni na rynku pracy. Czytaj dalej, by dowiedzieć się więcej o zaletach szkoleń!
Szkolenia dedykowane są wyceniane oraz tworzone indywidualnie na podstawie otrzymanych wytycznych w celu efektywnej nauki.
Zawartość strony
Szkolenia – dlaczego warto z nich korzystać?
Uczestnictwo w szkoleniach jest inwestycją w rozwój. Pozwala zdobyć świeże pomysły, nowe idee oraz wskazówki, które pozwalają unikać poważnych błędów w biznesie. To, czego się uczymy, znajduje poparcie w badaniach skuteczności. Podczas szkoleń spotkamy wyjątkową grupę ludzi sukcesu zorientowanych na przyszłość, otwartych na nowe szanse oraz możliwości. To prawdziwi liderzy z różnych branż – jest to gwarancja inspirującej wymiany doświadczeń. Świadomi liderzy bardzo dobrze zdają sobie sprawę, że potrzebują dostępu do nowych technik zarządzania pozwalających im odnosić sukcesy bez względu na stan koniunktury. Podczas szkoleń zostajesz wyposażony w narzędzia, dzięki którym możesz sprostać trudnym sytuacjom. Dodatkowo metoda nauczania jest nastawiona na lifelong learning – indywidualne podejście do nauki i uczenie społecznościowe. Sprawia to, że pracujesz nad sobą, swoimi nawykami i mocnymi oraz słabymi stronami, a efekty – co najważniejsze – są długotrwałe.
Wydarzenia rozwojowe dla biznesu – sposób na poszerzenie swojej wiedzy
Zastanawiasz się, jakie są najpopularniejsze rodzaje wydarzeń rozwojowych dla biznesu? Najczęściej spotykamy:
- Szkolenia biznesowe otwarte oraz warsztaty. W trakcie takich wydarzeń biorą udział przedstawiciele czy pracownicy z różnych podmiotów. Tego typu szkolenie charakteryzuje: bogaty wybór tematów, przystępność cenowa i wysoka wartość networkingowa, ponieważ wydarzenie pozwala nie tylko zdobyć wiedzę, ale również nawiązać biznesowe kontakty.
- Szkolenia biznesowe zamknięte. Organizuje się je na zamówienie konkretnej firmy lub organizacji. Takie szkolenie wymaga dłuższego przygotowania, ponieważ poprzedza je badanie potrzeb danej organizacji, jednak dzięki temu może być lepiej dopasowane do specyfiki oraz potrzeb zamawiającego.
- Szkolenia dla biznesu organizowane stacjonarnie i online. Wydarzenia stacjonarne są domeną przede wszystkim dużych miast. Najszersza oferta jest w miastach takich jak: Warszawa, Poznań, Kraków, Gdańsk, Wrocław. Od kilku lat dynamicznie rozwija się rynek zdalnych wydarzeń, które obecnie stanowią blisko połowę oferty wydarzeń skierowanych do biznesu.
- Kursy typu e-learning. Mają one postać rozmaitych materiałów szkoleniowych, które są umieszczone online, np. prezentacji, filmów wideo, materiałów tekstowych. Ich dużą zaletą jest możliwość realizowania zajęć we własnym tempie oraz dogodnym czasie.
Szkolenia dedykowane – zalety
Jako dyrektor HR możesz oferować firmie rozwiązania, których naprawdę potrzebuje. Pokażesz, że znasz bieżące potrzeby biznesu, a do tego masz pomysł, jak go skutecznie rozwijać! Dedykowane szkolenia w tym zakresie pomogą:
- umacniać swoją pozycję jako strategicznego doradcy zarządu;
- w sposób precyzyjny zaplanować budżet na rozwój pracowników;
- zatrzymać najcenniejszych pracowników za sprawą satysfakcjonującej ścieżki rozwoju.
Co natomiast osiąga Twoja firma? Oprócz rozwinięcia kwalifikacji pracowników można:
- obniżać koszty, bo zamiast wydawać budżet na kilka szkoleń i różnych dostawców, wszystko jest dostępne w jednym miejscu;
- liczyć na zyskanie pewności zwrotu z inwestycji w rozwój pracowników;
- dbać o wizerunek zorientowanego na rozwój i nowoczesnego pracodawcy;
- odkryć źródła problemów w firmie i tym samym eliminować je.
Z kolei Twoi pracownicy uzyskają potrzebne kompetencje, by poradzić sobie z różnymi wyzwaniami w pracy. Szkolenie dedykowane sprawi, że pracownicy:
- otrzymają gotowe narzędzia zwiększające efektywność;
- zobaczą, że zależy Ci na ich wspieraniu i zapewnianiu realnych możliwości w rozwoju zawodowym;
- dostaną certyfikat, który jest rozpoznawalny na rynku.