4 sposoby na promocję sklepu internetowego w sieci

4 sposoby na promocję sklepu internetowego w sieci

Total
0
Shares

Stworzenie sklepu internetowego to dopiero pierwszy krok, jaki podejmują przedsiębiorstwa, aby móc zacząć działać w sieci. Żeby jednak działalność ta przynosiła zyski, a oferowane produkty poznało szerokie grono klientów, należy przeprowadzić szereg działań, których celem jest promocja marki w sieci. Marketing internetowy obecnie jest już mocno rozwinięty, dlatego oferuje wiele sposobów, dzięki którym można zdobyć nowych klientów i wypromować swój sklep internetowy. Na jakie warto postawić? Podpowiadamy.

Działania SEO na stronie

Każda osoba, którą interesuje marketing internetowy, dobrze wie, jak istotne są działania SEO na stronie. Niestety wielu przedsiębiorców nie zdaje sobie sprawy z tego, jak ważny jest to aspekt. Warto więc powierzyć wypozycjonowanie sklepu specjalistom. Przeprowadzą oni szereg różnego rodzaju czynności zarówno na stronie, jak i poza nią. Wśród nich można wymienić uproszczenie kroków zakupowych, przebudowę menu, zwiększenie konwersji czy dodanie unikalnych opisów produktów i informacji o sklepie. Właściwie wykonane pozycjonowanie strony pozwala znaleźć się jej w Top 10 Google.

Kampania Google Ads

Kolejnym sposobem na promocję sklepu internetowego w sieci, który jest często wykorzystywany przez specjalistów zajmujących się dziedziną, jaką jest marketing internetowy to kampanie Google Ads. Jest to płatna forma reklamy, w której wystarczy określić wysokość budżetu na dany okres i odpowiednio skonfigurować kampanię, a następnie czekać na efekty.

Social media

Obecnie media społecznościowe pozwalają w szybki i bezpłatny sposób wypromować sklep internetowy w sieci. Ten rodzaj marketingu internetowego wymaga jednak sporo kreatywności i odpowiedniego podejścia. Należy zastanowić się również nad profilem klientów sklepu. Jeżeli są to osoby młode, warto swoje działania skupić na TikToku i Instagramie, jeśli nieco starsze — na Instagramie, Facebooku czy Twitterze. W niektórych przypadkach również LinkedIn może być platformą pozwalającą zdobyć nowych klientów.

Influencer marketing

Skuteczną formą reklamy sklepu internetowego może być influencer marketing. Jak wiadomo, ludzie bardziej wierzą w polecenia konkretnych osób niż zapewnienia producenta. Dlatego, jeżeli influencerzy będą zachęcali do zakupów w konkretnym miejscu, istnieje spore prawdopodobieństwo, że ich obserwatorzy odwiedzą taki sklep internetowy. Nie musimy jednak od razu współpracować ze znanymi celebrytami, możemy zacząć od mikroinfluencerów z dużym zaangażowaniem odbiorców.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Może Ci się spodobać