Starannie zaprojektowane namioty reklamowe coraz częściej pojawiają się na różnego rodzaju wydarzeniach, prezentując logo sponsorów poszczególnych okazji lub zwracając na siebie uwagę mijających je osób i pozyskując tym samym nowych potencjalnych klientów. Ze względu na rosnące zainteresowanie tego typu konstrukcjami przedsiębiorcy mogą obecnie wybierać spośród kilku różnych typów namiotów reklamowych i tym samym znaleźć model, który okaże się idealnie dopasowany do ich potrzeb oraz do charakteru danego wydarzenia. Warto wspomnieć, że w ostatnim czasie niesłabnącą popularnością cieszą się między innymi namioty stelażowe z możliwością dopasowania dodatkowego miejsca na prezentację towarów, a także namioty stałociśnieniowe i wentylatorowe. Ponadto niezwykle ważnym elementem każdej tego typu konstrukcji staje się nadruk informujący o nazwie lub rodzaju działalności firmy.
Nowoczesne namioty reklamowe jako idealne rozwiązanie na czas targów i festynów
Jednym z miejsc, w których namioty reklamowe pojawiają się niezwykle często, są targi oraz lokalne festyny. Tego typu wydarzenia zwykle przyciągają wiele osób, które są zainteresowane poszczególnymi stoiskami i możliwością wypróbowania oferowanych usług lub produktów. Dlatego też podczas targów zwykle można spotkać się z namiotami eventowymi. Wyróżniają się one stelażową konstrukcją, która zapewnia wiele wygodnej przestrzeni wewnątrz namiotu, a także cechuje się łatwym rozkładaniem – z tego powodu namioty reklamowe stelażowe często określa się mianem ekspresowych. Co więcej, w razie konieczności zmiany miejsca całą konstrukcję można łatwo przenieść bez konieczności narażania się na dźwiganie lub ponowne rozkładanie i składanie namiotu. Warto wspomnieć, że namioty stelażowe występują również w wersji z nadrukiem, co pozytywnie wpływa na rozpoznawalność przedsiębiorstwa.
Stelażowe namioty reklamowe to także idealne rozwiązanie na czas festynów i muzycznych festiwali. Wówczas w namiocie mogą znajdować się nie tylko lokalne produkty przeznaczone na sprzedaż, ale także oferty cateringowe poszczególnych restauracji. Przygotowywanie oraz wydawanie posiłków okazuje się niezwykle łatwe ze względu na możliwość wykorzystania dodatkowego stelażu odgradzającego klientów od miejsca z żywnością. Ponadto przed namiotem można z powodzeniem rozstawić wygodne krzesełka i stoliki, aby każdy klient mógł spożyć swój posiłek w komfortowych warunkach.
Namioty reklamowe podczas wydarzeń sportowych – kiedy warto się na nie zdecydować?
Podczas wydarzeń sportowych namioty reklamowe zwykle promują sponsorów danego wydarzenia lub firmy zajmujące się jego organizacją. Z tego powodu często są to namioty stałociśnieniowe lub wentylatorowe, które wyróżniają się barwnymi nadrukami i są łatwe w montażu. Ponadto nowoczesny design tego typu namiotów reklamowych zwraca na siebie uwagę i bardzo dobrze prezentuje się w telewizji – dlatego też w takich namiotach często przeprowadzane są wywiady z zawodnikami, trenerami lub prezesami klubów sportowych. Wysokiej jakości namioty reklamowe ze starannie przygotowanymi nadrukami oferuje między innymi firma Inventini zajmująca się produkcją profesjonalnych nośników reklamowych.