Ramka na tablice rejestracyjne i inne niestandardowe formy promocji marki

Ramka na tablice rejestracyjne i inne niestandardowe formy promocji marki

Total
0
Shares

Dysponujesz niewielkim budżetem, jednak chciałbyś skutecznie zareklamować swoją lokalną firmę? A może po prostu chcesz się wyróżnić w oryginalny sposób, aby pokazać w ten sposób kreatywność swojej firmy? W takim razie mogą Cię zainteresować niestandardowe formy promocji marki. Na czym polegają? Które z nich odnoszą sukces w marketingu lokalnym? Sprawdźmy!

Guerilla marketing

Na czym polega ta niestandardowa forma reklamy? Najogólniej rzecz biorąc, na kreatywnym zwiększaniu widoczności marki w przestrzeni publicznej. Mowa tutaj o sposobach darmowych lub bardzo tanich. Zwykle, aby zrobić coś tanio lub za darmo, trzeba wykazać się dużą kreatywnością. Podobnie jest w tym przypadku. Widoczność można zwiększać na różne sposoby. Może to być na przykład naklejanie wlepek w przestrzeni publicznej. Możliwe jest też pozostawienie produktów reklamowych w miejscach publicznych, na przykład w parkach lub w tramwajach.

Cause marketing

Jeśli chodzi o cause marketing, jest to promocja poprzez poruszanie spraw ważnych społecznie. W przypadku marketingu lokalnego może się ona okazać szczególnie skuteczna. Niewyremontowane drogi, brak porządku na osiedlu, czy może za mało zieleni w przestrzeni publicznej – każdy z tych tematów sprawdzi się w dyskusji. Poruszając ważną sprawę społeczną, zwrócisz uwagę odbiorców. Ponadto zostaniesz doceniony za angażowanie się w sprawy społeczności. Wspomniane sprawy można poruszać w internecie, ale równie dobrze w rzeczywistości, na przykład poprzez organizację spotkań z lokalna społecznością.

Ramka na tablice rejestracyjne

Aby zwiększyć rozpoznawalność swojej marki, musisz sprawić, aby była bardziej widoczna. Jednym ze sposobów na dokonanie tego jest ramka na tablice rejestracyjne. Właściwie nie jedna, ale dziesiątki lub setki ramek. Mowa o obramowaniu tablicy rejestracyjnej, które zawiera nazwę i logo firmy. To bardzo tanie produkty, które łatwo możesz umieścić na wielu samochodach. Zarówno swoich, jak i swoich pracowników. Możesz też podarować je klientom lub nawiązać współpracę z warsztatem samochodowym.

Dlaczego ramka na tablice rejestracyjne to skuteczne narzędzie promocji? Wydawać by się mogło, że ramka nie może zapewnić dobrych rezultatów, w końcu jest niewielka. Jednak wbrew pozorom kontakt z logo Twojej firmy na ramce będzie miało bardzo wiele osób. Na każdym skrzyżowaniu czy przy dowolnym rondzie kierowcy stojący za samochodem z ramką, na Twoim i sąsiednich pasach, będą widzieli logo. Co więcej, będzie ono widoczne również podczas postojów. Kierowcy samochodów mijających auto, jak również przechodnie, będą dostrzegali nazwę i logo firmy, coraz lepiej je rozpoznając.

Pamiętaj, że ramka na tablice rejestracyjne jest skuteczna pod pewnymi warunkami. Po pierwsze, musi być ona dobrze wykonana. Ważne jest zarówno solidne wykonanie samej ramki, jak i nadruku. Rzecz w tym, że tylko estetycznie logo przyniesie pożądany skutek. Poza tym nadruk musi być odporny na działanie czynników atmosferycznych. W przeciwnym wypadku nie będzie zbyt długo promować marki w przestrzeni publicznej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Może Ci się spodobać