5 najważniejszych korzyści centrali telefonicznej PBX

5 najważniejszych korzyści centrali telefonicznej PBX

Total
0
Shares

Sprawna obsługa klienta to priorytet nie tylko w bardziej wymagających czasach. Pandemia koronawirusa wymusiła zmiany w funkcjonowaniu wielu firm, jednak równie wiele już wcześniej borykało się z trudnościami w płynnej obsłudze klientów. Praca zdalna i zamknięcie biur czy punktów obsługi klienta wiąże się z nowymi wyzwaniami, którym, chcąc pozostać na rynku, trzeba stawić czoła natychmiast. Z pomocą przychodzą systemy i oprogramowania dedykowane właśnie obsłudze klienta. Czym jest centrala telefoniczna PBX i dlaczego warto ją mieć?

Centrala telefoniczna PBX – na czym polega to rozwiązanie?

Centrala telefoniczna PBX polskiej firmy Systell to specjalna platforma do obsługi różnych kanałów komunikacji z jednego miejsca. Dzięki niej połączenie telefoniczne, pocztę głosową, pocztę e-mail, chat oraz wideorozmowy obsłużysz z poziomu jednego oprogramowania.

Co więcej, taka centrala telefoniczna jest osadzona w chmurze, dlatego można łączyć się z nią z różnych urządzeń. To nieocenione w pracy zdalnej. System opiera się na nowoczesnych i niezawodnych rozwiązaniach, dzięki czemu bez problemu może zastąpić stosowane dotychczas rozwiązania. Dzięki technologii VoIP połączenia realizowane są przez Internet, co sprawia, że w zupełności można zrezygnować z telefonów i uniezależnia połączenia od obecności gniazdek telekomunikacyjnych.

Czy centrala PBX jest dla Ciebie? Oto 5 argumentów na “tak”!

Centrala telefoniczna PBX została stworzona z myślą o małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach, które wymagają usprawnienia komunikacji. Dzięki centrali będziesz mieć podgląd na wszystkie połączenia i wiadomości, a także czas pracy pracowników. Jest to więc nieocenione narzędzie nie tylko do komunikacji, ale również do mierzenia efektywności pracy. Dlaczego warto wdrożyć takie rozwiązanie w swojej firmie?

Brak ograniczeń w komunikacji

Uniezależnij swoją dostępność dla klientów od działania poszczególnych urządzeń. Łączność centrali opiera się na Internecie i jest ona osadzona w chmurze, dzięki czemu rozładowany lub zepsuty telefon bądź komputer nie ograniczą Ci kontaktu. Dodatkowo centrala jest kompatybilna z systemami Windows i Mac. Oferuje również aplikacje na urządzenia mobilne działające na systemach Android i iOS. Na jeden numer możesz mieć zalogowanych wiele urządzeń, dzięki czemu przełączanie się między nimi jest bezproblemowe.

Pełna mobilność i wygoda

Z centrali w chmurze korzystaj na komputerze stacjonarnym, laptopie, tablecie czy smartfonie. Będzie dostępna zawsze wtedy, gdy jej potrzebujesz. Dodatkowo system integruje się z innymi, dlatego zapewnia jeszcze więcej możliwości.

Niezawodność i bezpieczeństwo przepływu danych

Bezpieczeństwo w sieci to priorytet, szczególnie zaś, gdy w grę wchodzi przesyłanie danych lub rozmowy na istotne tematy. Dlatego wszystkie połączenia są szyfrowane, a dla zwiększenia bezpieczeństwa funkcjonują dwa serwery. Jeszcze większy komfort użytkowania zapewniają automatyczne back’upy i zasilanie awaryjne. Dzięki temu zawsze masz pewność, że system nie zawiedzie w ważnych momentach.

Kompatybilność z innymi programami

Nie musisz już zastanawiać się, jaki program do obsługi różnych kanałów komunikacji wybrać. Centrala telefoniczna PBX to bowiem “all in one”. Oferuje wiele możliwości, a dodatkowo jest kompatybilna z innymi programami, działającymi na systemach Windows i Mac oraz Android i iOS. Nasi specjaliści pomogą Ci wszystko zintegrować w razie jakichkolwiek trudności na tym polu.

Znaczna oszczędność pieniędzy i czasu

Jeden, niezawodny i rozbudowany program do zarządzania kontaktem na wielu płaszczyznach to również oszczędność czasu i pieniędzy. Obsługa będzie o wiele bardziej sprawna i bardziej wydajna, niż dotąd. To zaś pozwoli na rezygnację z innych, często kilku jednocześnie działających, systemów. Usprawnienie obsługi przełoży się również na jej efektywność, a co za tym idzie – obroty firmy wzrosną znacząco!

Jeśli zainteresowały Cię możliwości wirtualnej centrali telefonicznej PBX zajrzyj na stronę polskiej firmy Systell https://systell.pl/wirtualna-centrala-telefoniczna/ i poznaj wszystkie możliwości.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Może Ci się spodobać