Z najnowszych raportów Głównego Urzędu Statystycznego wynika, że ponad 80% Polaków regularnie korzysta z sieci WWW. Internet służy im nie tylko do komunikacji, sprawdzania najnowszych wiadomości i wrzucania zdjęć do serwisów społecznościowych. Większość z nich wykorzystuje go także do wyszukiwania informacji o interesujących ich produktach i usługach oraz firmach, które posiadają je w swojej ofercie.
Dlatego rezygnacja z posiadania własnej strony firmowej to ogromny marketingowy błąd, który może nas naprawdę sporo kosztować. Pozbawiając się szansy na dotarcie do potencjalnych klientów za pośrednictwem strony internetowej, możemy nieopatrznie pozbawić się także szansy na odniesienie sukcesu na rynku.
Jakie są zalety posiadania strony firmowej?
Strona firmowa to jedno z najlepszych dostępnych obecnie narzędzi marketingowych. Z jednej strony taka forma reklamy jest stosunkowo niedroga, z drugiej zaś – bardzo skuteczna. Zakładając własną witrynę WWW i odpowiednio ją pozycjonując w wyszukiwarkach, nie tylko dajemy sobie możliwość dotarcia z ofertą do setek tysięcy potencjalnych klientów, a przez to zwiększenia zysków, ale też podnosimy swoją wiarygodność i budujemy wizerunek profesjonalnej, solidnej firmy. Taka strona internetowa ma też tę zaletę, że można ją wyposażyć w narzędzia analityczne, które pozwalają śledzić ruchy internautów i w ten sposób poznawać ich zachowania oraz potrzeby, a następnie wykorzystywać te informacje do optymalizacji konwersji.
Czy każda firma musi mieć swoją stronę firmową?
Strona firmowa to w dzisiejszych czasach standard, dlatego powinna o niej pomyśleć każda firma, które chce odnieść sukces na rynku. Nawet jeśli prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą lub posiadasz rodzinny biznes o lokalnym zasięgu, powinieneś pomyśleć o wizytówce w sieci – to może pomóc Ci poszerzyć zasięgi i rozbudować firmę, słowem: rozwinąć skrzydła. Strona internetowa potrafi być nieocenionym wsparciem w promocji, ale tylko pod warunkiem, że jest profesjonalnie wykonana i spełnia określone kryteria takie jak niezawodność działania, unikalność pod względem treści i designu, przejrzystość i czytelność, intuicyjność obsługi czy responsywność. Jeśli nie posiadasz odpowiednich kompetencji, by samodzielnie stworzyć taką stronę dla swojej firmy, zgłoś się do specjalistów w tym fachu, na przykład agencji marketingowej AlterPage. Więcej o tym na https://alterpage.pl/strony-www-41. Zespół AlterPage tworzą webmasterzy i webdesignerzy z pasją i doświadczeniem, możesz więc mieć pewność, że zaprojektują dla Ciebie najlepszą stronę internetową.